Turban

Idag började man då med att PBL-gruppen möttes på Brogården och tränade hundens skelett. Sen hade vi årskursråd, vilket påminner mig om att fixa lite grejer..
Sen hade vi tre timmar systematik, vilket var ganska intressant men mest trögt... Resten av dagen har jag suttit här vid min trevliga vän datorn, ätit mat, pluggat och tja.. lyssnat på bra musik. Betalat hyran har jag också!
Ohh tog ett ex av GöteborgsPosten på skolan också, med ett kryss i^^ Det löste jag på.. mindre än två timmar i alla fall. Var alldeles lagom svårt :D roooligt^^
Sen har jag väl inte gjort så mycket mer. Imorrn har jag inga lektioner, så ska kanske plugga med Emelie, annars gör vi det i helgen. Blir bra det. Kan behöva lite push av någon annan. Det blir lätt att man gör andra saker annars xD

Näe om man skulle ta en sista vända med memory't och sen lägga sig och lyssna på saga.. Den är väldigt bra den som jag lyssnar på nu, Katarina Ewerlöf som läser, hon har bra berättarröst. Eller bra, den är typ grym :)
Svart som Natten heter den som jag lyssnar på nu. Hon har även gjort Mari Ljungstedt som var väldigt bra. Skulle vilja höra de som jag inte hört med Mari, hennes böcker är sketabra :)
Men jaja.. lite varm choklad kanske? :)

NattiNatti!

(Sitter nyduschad med handduken om håret, därav rubriken pga bristande kreativitet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback