Så många besökare...

Känner att det är många som följer min blogg.. Eller inte? Påstår inte att det rör mig, tvärtom är det rätt skönt, för som sagt är inte det jag skriver riktat till alla, samtidigt som det förstås inte är menat att jag vill hålla någon borta.
Det är mest att den som läser den vet vem jag är och känner mig ändå, och jag skriver inte om någonting som försöker provocera, påverka, influera osv osv någon annan. Det är bara min dagbok utan det alltför personliga, det behåller jag uppenbarligen för mig själv (eller de allra allra närmsta, men det har inget med saken att göra).

Så för er trogna någorlunda ensamna läsare, kommer dagens inlägg.

Idag har vi haft PBL igen, gick igenom fallet Remissvar. Det var helt okej, rätt bra fall. Så nu känner jag mig komplett (!!) när det gäller skelett och leder - eller? Jag känner i alla fall att jag är nöjd med det jag kan nu och tror att jag ska börja fokusera mer på anatomi/fysiologidelen med alla apparater, och biokemin. Lite cellbiologi/vävnadslära också kanske. Det är ju tur att det inte är så mycket och så olika områden -.-'
Tenta i Introduktion Djuromvårdnad? Jättahjärna! (haha...ha)

Så nu sitter jag här i min paus. Började verkligen få ont i handen, särskilt lillfingret (?) av skrivkramp.
Min kökslampa spökar, och Lee sa att hennes hallampa gör samma sak. Den liksom slocknar.. och så tar det ett par minuter så börjar den lysa igen? Lampinfluensa var hennes teori, jag tror det låter sannolikt. Funderar på att skruva i den lite hårdare, när den har svalnat. Om jag kommer ihåg det vill säga... Nu blir det förhoppningsvis Halv 8 hos mig, om det nya avsnittet har laddats upp, och kanske en smörgås med varm choklad? Köpte helt färskt bröd på ICA idag för 10kr. Heelt okej :) Ska se om jag går dit imorrn och köper mig 2 vispgrädde också :) Jag borde tatuera in ett nypon eller nåt, snacka om att ha blivit besatt av nyponsoppa och grädde <3 Du som inte prövat, GÖR DET! Det är superenkelt. Helst ska det vara i en porslinsmugg (det blir godast så), Proviva Nypon (faktiskt godare än "vanlig" nyponsoppa), och en skvätt vispgrädde, ca 2-3 msk kanske, så det blir en "vit fläck" uppepå. Det är livet på en pinne^^

Puss på er, nu börjar det bli lite mycket text. Igen! Det kanske är därför ingen läser min blogg? För långa inlägg? xD

Puss och Kram CYKELRAM!!

Ps. Apekattesvans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback