HurtigBulle!

Till motsats från igår med bara film och slapphet, så har jag varit ute på en en och en halv timmes lång promenad med Alexandra, Emelie och Ellen. Det var riktigt skönt! Blev kall och fick ont bakom öronen bara.. Så det blev luva på så gick det bra :) Det var en riktigt mysig runda, kanske man skulle börja springa där någon gång i veckan? Om inte annat tänkte jag att jag skulle försöka gå åtminstone två gånger i veckan :) Det är ju roligast om man har sällskap, så förhoppningsvis blir vi samma gäng igen.

Nu sitter jag och kollar på bilar på Blocket. Det är så underbart när det står att en bil kostar kanske 4-5000 kr, så står det att den är jättefint har gått jättebra, men, det är så att den har inte gått igenom senaste besiktningen, därav är den avställd. Behöver fixas är oljeläckage, trasig kamrem, osv osv osv. Precis vad jag letar efter. En trasig bil. Så att jag inte kan köra den. Jag vill ju självklart köpa den för att den bara ska stå parkerad -.-'
Nej men så tänkte jag att jag vill ha den första volvon som mamma och pappa hade, den älskade jag! Underbar bil, en v40. Kanske inte så bra packutrymme (okej värdelöst enligt pappa), men jag är ändå bara jag, så det är lugnt, då har jag baksäte också att packa i. Och om inte annat så kan man tränga ihop sig, jag lär knappast fylla hela bilen med folk om jag ska hem. Jag och Sandra kanske? Ah men vi får se, vore mysigt. Vet ju dock inte vem som äger den ändå... Men. Hittade en Mazda som jag vart lite sugen på... Hm.. HMMM! :P

Insåg att jag inte har skrivit något inlägg om hundhanteringen och kanindisektionen när den var, bara nämnt den sådär. Här är i alla fall en bild på när jag och Emelie övar på att sätta på munkorg på mellanpudeln Anakin.



Nu ska jag plugga lite och se på film kanske? I alla fall ha på i bakgrunden^^

Puss och kram cykelram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback