Final-torsdag

Jaha. Det mest intressanta idag har varit finaltorstag på halv 8 hos mig, vilket säger det mesta om den här dagen. Nog för att jag gillar programmet väldigt mycket ändå, men det har verkligen inte varit den roligaste dagen i mitt liv. Började tidigt, med genomgång inför tentamen, och sen hade vi föreläsning i aulan om studieteknik hela förmiddagen och hela eftermiddagen. Det var kul tills lunch, och rätt bra precis efter lunch när vi gjorde snabbläsningsteknik. Men sen började det verkligen gå utför. Nog för att han var rätt rolig och drog ett par bra skämt och kommentarer, men näe. Runt tvåtiden höll både jag och Linnea på att bryta ihop. Snacka om att det hade funnits bättre grejer att göra...
Jaja, nu ska jag i alla fall försöka träna på och bli bättre på att läsa snabbare.

Efter skolan så kände jag att jag inte har varit ute på promenad såsom vi som promenerade i lördags hade tänkt göra. Så inspirerad av Ardente och Sandra, drog jag på mig mjukisbyxor och gympaskor och sprang 4,3kms rundan. Sprang väl kanske 4km sammanlagt, med en paus på kanske 500m som jag gick, och sen sprang igen. Sen är det ju en bit att gå till själva motionsspåret, så säg att det var en runda på 6-7km totalt. Helt ok nöjd över min otränade kropp. Men det var ju bara första gången. Vänta bara, om ett par månader tar jag 4,3x2 utan problem ;) :D

Ja och som sagt så har jag nyss sett på finalen av Halv 8 hos mig. Innan dess gjorde jag Korvstroganoff <3 och pluggade lite anatomi. Jag gillar inte att vi måste plugga in grejer själva som inte gåtts igenom alls på lektion :/

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig, Skålltorp imorrn! NattiNatti

Puss och Kram Cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback