twilight <3

Ja vad ska jag säga..? Idag har jag hjälpt Ardente med hennes nyinköpta taklampa, vi har varit i domkyrkan med hennes mamma, vi har... inte gjort något annat särskilt.

Var och handlade på Coopen och cykeln blev väl packad. Vill liksom ha en bil. !!!!!

Har nyss sett Twilight. Vill se Eclipse! NUuuuuuuUUuUUUuuuuuUu. Uhh. U!

Mm men det kan jag inte. För den har de slutat visa på bion. Och den kommer inte på dvd förrän 4:e december!!!! Det är ju en Hel EVIGHET tills dess!!!!! :O jag kommer . Men tja.. jag antar att tills dess jag dör kan jag ju alltid lyssna på min Twilight ljudbok. Damn jag önskar att Steph kunde ha läst in den själv. Hon om någon vet ju hur det ska låta. Jag tycker inte att hon som gör den gör den särskilt bra :/ Besviken. Men jaja.

Nu ska jag sluta gräma mig, och helt enkelt göra mig redo för sängen.

God Natt mina vänner och ovänner. Och kom ihåg, att ett rumpetroll, är ett norskt grodyngel!

pUssOcHkrAmcYkelRaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback