Tisdag

Idag är verkligen som sades förra veckan på radion, en oifrånkomlig vardagsvardag. Men det har varit en helt okej tisdag! I och för sig hade jag typ ingenting att äta till frukost.. Så fick köpa mig lite mjölk och bröd efter skolan, så ska det lösa sig tills på fredag! :)

All over you, all over me
The sun, the fields, the sky
I've often tried to hold the sea, the sun, the fields, the tide
Pay me now, Lay me down

Mm.. Strof ur "All over you" med Live.

Jaha. Middag då? Tog fram en kyckling.. får se hur snabbt den tinar, så ska jag väl göra någonting med den.
Åh jag tyckte att jag hade mycket att skriva men icke.

PBL imorrn. Får se ifall jag kommer på någonting annat att skriva senare ikväll när jag sitter med mina studier!

PussOchKramCykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback