Sthlmshelg

Det har varit en himla skön långhelg hemma i Sthlm.
Började onsdagen med att lämna tillbaka bilen hos mormor och missade då Bonde söker Fru, vilket jag tog igen på TV4Play :P

Torsdagen spenderade jag på mammas jobb, i sjukhusmiljö för bästa inspiration till tentaplugg.. xD Gick sådär...
Gick och hämtade Henke på dagis för att jag skulle få se Rasmus, haha sötnos, höll på att bryta ut i ett skrattanfall bara för själva grejen sig när han kom ut till klädhallen xD Det var lite kul :P ;) Fick även se Henkes bild av oss hela familjen. Och ja, vi ser ut som potatisar <3

I fredags var jag först på A'n't med Hannapanna, kom fram till att min tatuering skulle komma att kosta nånstans mellan 1000-1500. Heeeelt okej. Riktigt trevligt folk som jobbar där :) så jag ska spara ihop, och så ska vi försöka boka tid samtidigt. Måste förstås fundera ut vart jag vill sätta den.. Knepigt. Den talar liksom inte till mig som de andra gjorde :/
Fredags kväll åkte jag med till Kristofferskolan och såg på när Ronica och hennes klass spelade upp Jorden runt på 80 dagar. Riktigt kul, bra pjäs, bra manus och upplägg. De har ju jättebra förutsättningar med scenen och allting. De flesta var riktigt duktiga på att agera också, även fast de flesta lät lite väl innantill och utan inlevelse. Men men, alla är inte födda för det, men som sagt, de var jätteduktiga :) Kul, bra kväll!

Resten av helgen har jag varit hos nenne och pluggat och umgåtts bara. Hälsade på min häst som är helt sjukt fluffig, men jag misstänker starkt att det finns mer att ge.. Det är ju trots allt bara slutet på oktober, och blir det en likadan vinter som det var sist så kommer han att bli lika fluffig som en isbjörn xD Mammas Kurre-Kurredutt! <3

Idag har jag och Ardente suttit på bussen från Sthlm till Skara i 5½ timme och förhört varandra och sovit om vartannat. Nu ska jag se senaste halv 8 hos mig avsnittet, sen ska jag gå och lägga mig. Det jag inte kan nu, kommer jag inte hinna lära mig tills tentan imorrn.

Så PUSS på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback