Sthlm

Men hej!

I helgen har jag varit hemma i Sthlm. Var det najs eller? Men det kändes lite konstigt faktiskt, hade lite svårt att sova :/ Men inatt sov jag minsann alldeles utmärkt. Och om det beror på att jag var så utmattad eller om det var för att jag är här igen kan jag inte svara på. Vill nog inte det heller...

Ah.. jag har ingen frukost hemma. Sitter och dricker en MER, äter lite morot och banan.. Hade lite bröd att rosta men inget smör :/ får bli en ordentlig lunch helt enkelt!

Näe men nu måste jag klä på mig och dra, klockan tickar.

Måste bara säga att bilen jag har kört ner är helt skum, vi synkar inte. Men men, så länge den tar mig upp igen på onsdag så får det väl duga...

Hörs senare


Kommentarer
Postat av: Remikristina

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-03-02 @ 11:06:53
URL: http://remikristina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback