Fina saker

Sitter och funderar över vad jag ska äta till middag. Det är ju trots allt fredag (Vad gjorde det för skillnad?)...
Har pratat med Henkebus på telefon idag :D Han är så söt. Han berättade att de hade haft matsäck och varit i "Klippiga Bergen" idag och lekt. Mysigt. Tänk när man gjorde sånt om dagarna? Najs^^ Man uppskattar ju det mer nu än vad man gjorde då. Eller jo jag tyckte om att gå på dagis, men om jag hade vetat att det skulle bli så här så hade jag nog fasat för att börja skolan, och utnyttjat varje minut till fullo!

Men som sagt, man blir äldre för varje dag, och nu sitter man här, en fattig student, halvvägs till pensionen (!!). Okej kanske inte, men bara 45 år kvar ;) xD och by then så har man höjt pensionsåldern så det kanske är 50 år kvar...

Men men. Vi började dagen med röntgenbildsundersökningar (damn tidigt, och mörkt var det kl 7 imorse :/ ), på KTC, väldigt kul faktiskt :) Sen hade vi teori och gick igenom skelett och leder. Inget jättenytt, men bra att repetera antar jag. Man ska ju passa på när man har så bra lokaler och material. Inte alla som har tillgång till riktiga fullsize skelett att träna på i sina skolor?

Sen har jag och Ardente renskrivit anteckningar från Neurofysiologin igår. Hann göra rätt mycket över lunchen som tur var, hade kanske en sida kvar att renskriva. För vi fastnade i Sweden Rock Magazine, och alla fina grejer som finns där <3 ÄNTLIGEN fanns även girafftröjan på nätet som jag vill ha :) Kunde inte låta bli, så jag beställde den^^ Borde egentligen inte, men jag får svälta mig själv resten av året helt enkelt :) Kommer svälta i en fin tröja :D

Asså klockan är tio över sju, och det är svart som i ett sotararsel ute. INTE okej.

Näe men om man skulle ta och göra sig lite mat som sagt. Och fortsätta knarka Metric - Eclipse tills man kan sjunga den utantill, och baklänges, och på rövarspråket och you name it... Måste bränna en cd att ha att lyssna på i bilen Skara-Sthlm. Den kommer gå på repeat ett antal mil innan jag är nöjd xD

Puss och Kram Cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback