Det är ju tur

...att man inte har något liv. Så att man kan sitta vid datorn istället :)
Jomen lite liv har jag ju uppenbarligen skaffat mig, plugga och springa ;) med trevligt folk :)

Nu har jag lunch, och har bara ätit lite macka, vill inte hålla på och laga mat och grejja för mycket eftersom att jag ska hem imorrn :) så jag sparar och tänjer på allt ;) Risgrynsgröt till frukost, så måste spara mjölken, osv..

Min klasskompis Emelie försöker få ihop mig med hennes ex. kompis lillebrorsa. Haha lite roligt, han vågade knappt prata med mig. Jag gillar känslan av att ingiva fruktan hos någon^^ hahahahaha... det är ju tur att jag inte är störd..? Äh men inge matchmaking för min del, men det är ju klart att man kan snacka med honom, dock är jag riktigt nöjd med att vara singel för tillfället. Mår väldigt bra i mig själv och jag känner att jag har hittat tillbaka till mig själv. Behöver nog vara kvar vid den känslan ett tag till innan det sker någon förändring på den fronten.

Idag hade vi cirkulationsfysiologi & anatomi. Skulle ha en timme efter lunch också men jag slog vad om att vi skulle bli klara innan. No shit, blev vi det! Men konstigt nog var det ingen som ville betta emot mig, så jag vann ju ingenting.. Haha!

Äh men nu kanske man ska plugga vidare! Ardente ritade en "hjärtcykel" som i [cyckel] istället för [cyyykel]. Så den kan få bli min nya logga istället för Puss och Kram Cykelram. Den summerade frasen väldigt bra med en bild. Så har försökt göra en version i paint. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback