Brevlåda

Varför finns det ingen brevlåda här i närheten? Varför måste man gå iväg för att posta sina brev? Jobbigt... Har ingen lust att gå ut. Det är alldeles dimmigt och säkert en sån där kyla som tränger igenom kläderna och ända in i benmärgen...

Igår kväll var jag hos Emelie som bjöd på blåbärspaj vilket var himla gott :) Ellen och Alex kom dit också, och Esther och Isidor for runt som vanligt som två fluffiga raketer.

Idag vet jag inte vad som händer. Kanske borde jobba lite på PBL-fallet. Det vore i alla fall värdefullt användande av tiden xD
Vill egentligen bara proppa i mig chips och godis och se på film, men det får bli... Egentligen aldrig. Men, jaja.
Kanske tar och beger mig ut på en promenad sen i alla fall, så jag får lite syre och motion?

PussOchKramCykelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback