Blaha Blahaa...

Idag är inte någon rolig dag. Det händer ju ingenting!

Jag börjar ju bli knäppare än vanligt av att bara sitta :O
Det enda konstruktiva jag har gjort idag är att posta brev och handla mjölk med Ardente. Borde ha köpt en åt mig själv insåg jag sen. Men jaja. Skulle vilja ha olja och bakplåtspapper också, så kan jag göra marängerna och rosta rotfrukter :) Imorrn då kanske.

Borde ha gått ut och promenerat också, vilket jag ju sa att jag skulle göra, men nu börjar det bli för mörkt. Om jag går ut nu så är det kolsvart när jag kommer tillbaka, vilket jag helst undviker. Ensam i alla fall.

Jo, jag har ju i och för sig gjort lite fler muskellappar och pluggat ytterst lite. Men jag har gjort det!
Nu är det middag och nytt avsnitt TBBT som gäller! Sömntutan är online igen men som vanligt ingen kontakt... Kanske borde.. Näe förresten. Inte ens kanoner skulle väcka den uppmärksamheten... Måste fundera vidare på det.

Puss & Kram, Cykelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback