Snö

Idag har vi beräknat koncentrationen av läkemedel i kroppen hos 2 hästar, halveringstiden av dessa, samt lite annat smått och gott. Fy Fan. Jag trodde jag kunde räkna matte, men det bara snurrar i huvudet när jag lyssnar och läser och försöker förstå. Ardente ska hjälpa mig senare, tur att det finns änglar (:
Och tur att det inte kommer på tentan..

Sen puckon som vi var gick vi till Ö&B och handlade. Hittade en svart julstjärna, jättefin^^ Men den låg längst in under alla andra, fick hjälp av personal xD Men jag fick den!^^

Har sagt till Sandra att vi ska träffas på gymmet vid 4. Tänker inte vara där i 1.5h idag, jag är faktiskt sjuk. Isch..
Lite mage och lite cykla blir bra, sen måste jag hem och renskriva farmakologin, för den har jag inte gjort nåt på, och jag har inte haft särskilt mycket tid för det nu heller, har diskat och lagat mat. Och vikt tvätt.

Att gå i skolan är verkligen att säga upp möjligheterna till ett liv. Och sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback