Jaktsäsong

I år infaller min jaktsäsong idag. Har varit bort till Skara Hästsportbutik i jakt på ett postkandar till min kära kuse. Men ack, där fanns bara strl 145mm och 155mm. Och jag tror att det kanske skulle passa på en stor ardenner eller en shire. Men inte på min lille skrutt, han vill nog hellre ha en 130mm. Men det finns inte heller så då måste jag anpassa mig till antingen 125mm eller 135mm. Damnit. Varför ska det vara så bökigt för?

Så nu när jag åker upp på onsdag så börjar bettjakten! Eller tja jag kommer ju inte hem förrän efter affärerna har stängt, så det blir på torsdag istället. Och måå de ha rätt storlek inne annars blir jag ledsen och gråter en skvätt :(

Nu blir det lunch! Och sen blir det antibiotika och karenstidsföreläsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback