Gymkort

Jag kan inte fatta det, men jag var uppe vid 8 imorse och gick till biblioteket och lämnade tillbaka en bok och mötte Sandra. Sen gick vi till Skara Hälsostudio och skaffade varsitt månadskort (för samma pris som ett 10ggrs kort vilket innebär att jag måste träna minst 10 ggr den här månaden :O )
Vi tänkte dra dit efter farmakologiföreläsningen i eftermiddag, vilket ska bli rätt kul faktiskt. Måste bara göra rent mina svarta converse (hittade inte mina gympaskor), och plocka fram nåt att träna i.

Har fått en blodblåsa på hälen.. Som vanligt trodde cancerofoba paranoia hectåre att det var en ev. blodförgiftning som syrran fått en gång av en vattenblåsa. Men det är ju faktiskt bara blåsan som är blodfylld, inget rött runt omkring eller ont eller spänt, så det är nog bara en blodblåsa. Men ska hålla den under sträng uppsyn så det inte blir nåt mer...

Usch måste till Ö&B också och köpa schampoo/balsam och lite andra såna flaskor.. Orkar man gå dit idag också eller ska man ta det imorrn? Imorrn kanske. Räcker en omgång till.. xD

Näe nu ska jag göra honungste till min hals och läsa lite Nemi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback