Fredag

Jag är inte helt säker på om det är ny snö eller om det är den befintliga som virvlar runt ute, men jag tycker det bara kan få vara lite lugnt ett tag. Please?

Har haft läkemedelsberäkning idag, vilket var ganska enkelt, och rätt roligt. Men vi tänkte nog göra några fler, egna att öva oss på. Nu sitter jag och funderar på om jag kanske inte skulle ta och städa fint idag istället för imorrn, eftersom vi ska baka imorrn. Jag kan iaf röja upp idag och dammsuga och torka imorrn. Äh får se. Måste iaf skura ut badrummet. Och gå med återvinning. Men det får bli imorrn! Imorrn kväll får äntligen adventspyntet komma upp! (:

Nu ska jag skriva handlingslista, och sen blir det veterinären med Ardente och kissemissen!


Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-26 @ 13:37:40
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback