20 år

Tisdagen den 2 november 2010 hände det alltså. Jag slutade vara tonåring och blev 20 hela år. Det betyder att jag behöver fyra händer för att fingrarna ska räcka till för att visa hur gammal man är (alternativt händerna plus fötterna).

Dagen spenderades dels på Digestionsföreläsning och på extra timme om röntgen. Där fick vi reda på att Sara bara har vikariatanställning. I SAY NO! I say hon borde få fast anställning, och om hon inte får det så skrammlar vi i klassen till hennes lön så får hon undervisa oss ändå <3

Sedan satt vi hos Ardente och pluggade, karvade pumpa --> gjorde pumpasoppa utan mixer så snarare gryta än soppa; färgade håret svart på Ardente och bara hade det allmänt mysigt. När klockan hade hunnit bliva runt 11-halv 12 bestämde vi att soppan fick vara klar, så vi åt nattsoppa och sen var vi för trötta för att göra någonting annat. Men det var en bra födelsedag och tack för att ni är så fina vänner och spenderar den med mig :)

Onsdagen dissekerade vi nyslaktad grismage (inte ok att den fortfarande var lite varm), och lammage. Höjdpunkten var bladmagen, och nätmagen :P
Sen gick kvällen i Bonde Söker Fru's tecken med min hemmagjorda chokladglass med minimarshmallows. Så vansinnigt gott!! Sen satt vi uppe en natt till och bara pratade tills vi insåg att vi kanske borde dra hem och lägga oss.. :P


Kommentarer
Postat av: Kimkatharina

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-04-14 @ 12:58:55
URL: http://kimkatharina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback