14 år och gravid?

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. När man är 14 ska man för i helvete knappt våga ta i en kille av rädsla för killbaciller!! Man vet inte vad mödraskap är får något. Snacka om att begrava sig själv levande.. Det är över huvudtaget inget, jag upprepar INGET coolt med att vara gravid som 14åring. Än mindre att blogga om det. Det finns bara ett ord för det och det stavas T-R-A-G-I-S-K-T

Jaja.. Det är min åsikt.
Idag har vi haft tenta 3/5 för den här terminen, det vill säga, över hälften avklarat. Hur sjukt är inte det? Men det känns bra (:

Ikväll är det middag med Dss09 och Dss10 (: Ardente kommer över och vi ska pröva ut korsetter ;) vill ha nya!!!^^

Nu blir det Flyleaf, Emilie Autumn och allmän vila av diverse kroppsdelar (hjärnkontoret bl.a.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback