Helg

Idag är det söndag... Usch det betyder att det är måndag imorrn.

I fredags fick jag rida igen iaf :) Red Guilliano, han var himla trevlig, men ville inte komma igenom i höger varv, så det var bara till att rida runt runt tills han blev mjuk och slappnade av. Det var roligt :) Sen åkte jag till Myran, trodde jag skulle komma hem på lördagen, men vi var inte ute så länge, fan vad det blåste. Sen fick jag skjuts till Trollbäcken, och kom hem ungefär samma tid jag gör när jag åkt från jobbet vid 1, och nu åkte jag runt 4. Så det var ju smidigt.

Fick äntligen kontraktet till lägenheten också! Skrev alltså under mitt namn på en 51,5m2 stor 1,5:a i Skara, som jag flyttar in i den 1:a augusti! Helt Fucking Unbelievable! :D

Igår var jag hos pappa och rensade ur mitt rum från saker. Och de två kartongerna som stod utanför där de bara slängt ner mina saker. Inte så roligt när mina slutbetyg från nian blivit nerslängda tillsammans med en massa teckningar med tejp på, så nu är de förstörda. Skitkul.
Har massor av lådor kvar, men nu har jag iallafall börjat. Får fortsätta nästa helg, då har vi vinden, källaren och vinden i garaget att jobba igenom. Fy...

Sov hos M, så nu sitter jag vid hans dator. Idag ska jag och Mats träna krypkörning m.m. så jag äntligen får börja köra med manuell. Jävla segt det här som vanligt. Men nu orkade jag inte längre vänta på R. Träffas nästan aldrig, och det är ännu mer sällan som vi kör. Och eftersom varken hon eller någon i hennes närhet har en manuell bil har det aldrig blivit av, så nu tar jag helt enkelt saken i egna händer. Måste ringa Uffe på Gotland också. Måste boka halkbana, uppkörning och teori... Vill ha körkort NUUUUU. Bajs.

Tänker göra creme brule också ikväll. Sugen på det. Var ju en månad sen jag kom hem från Paris! Dags nu :P

Puss och Kram Cykelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback