blod

Har precis sköljt ur hårfärg, det är samma som för ett år sen, blodrött förhoppningsvis. Vi får se hur det blir när det torkar :P

Jag har tänkt att jag skulle skriva en massa roliga saker här, men just i skrivande stund minns jag inget, så det får bli ett par rader av blajj.

Har sett POTC 1 imorse, och nu har jag och Liny lyssnat på en massa blandskivor som jag gjort för länge sen.. Rätt rolig och bra musik där på faktiskt. Man känner igen vilka "perioder" man haft och vad man lyssnat på när.

Igår såg vi Dirty Dancing 2, och jag och Liny bestämde oss för att ta tag i danssuget man får när man ser den, och bestämde att vi en dag ska åka till Havana och dansa assen av oss på olika klubbar^^ CUBA here we come!

Dessutom kom jag på att vi har sagt att vi nån gång ska åka till Kroatien (vilket iofs var rätt länge sen vi bestämde men...), och vi bestämde att det vore ju askul om vi gör det direkt efter det att hon tagit studenten och jag tar examen från universitetet. Det är väl bra presenter att önska sig? Bra att ge bort, bra att få, istället för ett smycke hit, en bok dit... Upplevelser är uppskattade, och det vore ju helnajs att åka då, Sisters rocking da house!

Här är en låt av Ed Kowalczyk, "Grace" asBRA.



Puss och Kram CYkelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback