Berg-och-dalbanevecka

Det är iofs ännu bara onsdag, men det känns som om den här veckan har hållt på i evighet, men att tiden gått fort/långsamt om vartannat. Mest långsamt.
Glömt stegräknaren hemma den här veckan, men jag har ju inte bloggat heller så jag har ändå inte lagt upp några siffror.. Så skit samma.

Sen i måndags har jag börjat sätta igång Rossini igen efter att han var halt och übersvullen i v.f. Seg som få, och har haft bettet typ gjutet i munnen. Inte idag dock, idag var han faktiskt ganska sammarbetsvillig, och idag började jag lägga in lite trav också, då gick han som bäst. Men högersidan är värst, så vi ligger och rullar på en högervolt runt runt runt tills det släpper, byter och lägger lite vänstervolt och sen tillbaka och allt man jobbade på är som bortblåst och vi är stela som pinnar igen. Men men, det blir nog bra. Spö imorrn kanske? :P
Igår körde jag även Filur, 22 år. Går typ aldrig. Lite på ridlekis varannan vecka eller vad det nu är.
DÄR kan vi snacka köra en trähäst. Vilket varv man än körde i var det liksom "ahhh in med bogen, ut med huvudet och stjärnkikare!!!!" Inte roligt. Och så är vagnen typ en mil lång och då blir det ju så sjukt framtungt, han får ju all vikt på manken, inte okej. Så det blir väl möjligen att jag tömkör honom istället.

Igår var jag på studentskiva, Skyddsrummet, 0703SPA eller vafan dom nu hette (3HN, hur svårt kan det bli? :/ ) hade skiva med tema Sparta så jag hade en midnattsblå toga, uppsatt hår och flätat silverband runt håret, som jaktgudinnan Artemis. Jag såg fan helt okej ut^^ hahaha! Får ta en bild senare, var alldeles för trött för att bry mig imorse när jag kom hem, och tänkte inte på det igårkväll.

Näe nu ska jag gå och handla sushi till mig och mamma :)

Puss och kram cykelram

Kommentarer
Postat av: anna

sv: åh på rymmen hade jag glömt! det var ju skitkul! och håller med, sen gick det utför.

2010-03-31 @ 20:29:04
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback