Bajsdator

Vad är det för mening med att ha bluetooth på en dator om man inte ens kan hitta det i datorn och använda det? perkele... Jag hade tänkt lägga upp lite bilder men icke sa nicke, det får jag inte alls det.

Idag blev det 13329 friska steg! :D

Det här har varit en seg dag. Grått och trist väder hjälper inte till... Jag och Kattis har väl sett ut som två zombies som gått omkring och jobbat xD
Men det har ändå varit effektivt arbete. Det är segt fram tills efter utsläppet, sen rullar det på fram tills lunch och sen segar det ett tag till när man plockar in, och sen, tja.. eftermiddagarna ser ju lite olika ut, men de brukar gå fort efter insläppet. Idag var jag med på löshoppningen av först Loppan som var jätteduktig, och sen Acadian, som trots att han hoppar jätteduktig är typ psykbryt. Fick se hans bakskor på nära håll idag, men jag klarade mig som tur var. Han är ju inte så gammal iofs, men unghästar har aldrig riktigt varit min grej. Det skulle vara Knurtan då men han är ju lite före sin tid xD

Jo, idag såg jag ännu en sån där mupp som liksom försöker lära sig att röka, som liksom står och tar en miljon korta, snabba munbloss och blåser ut lika fort igen.. Allvarligt talat, om man nu nödvändigtvis måste röka så tycker jag att man ska göra det ordentligt. Och spotta mellan varje bloss? Kom IGEN. Muppar...

Det ligger en blöja precis innan grinden till stallet... Och om man går till bussen sen så har nån hängt upp en vit liten mössa på en stolpe vid en papperskorg. Jag börjar bli rädd att det ska töa fram en unge under en snöhög asså...

En sista sak, usch jag tycker inte om det. Idag bad A-K mig att slänga lite dåligt hö som låg inne i ett av förråden. Varför var det dåligt då? Jo, det låg ett bakben från antingen en kanin eller en hare i det. Usch. Då ville jag gråta och bli arg en stund, så jag var det inombords. Usch.

Puss och kram Cykelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback