Sammanfattning

Sen söndag för en vecka sen har jag tänkt skriva här, men det har kommit grejer ivägen. Bland annat att jag inte haft någon dator att skriva på, vill liksom inte blogga på jobbet...
Så här kommer en sammanfattning;
SÖNDAG: Marathonträning på Berga. Teori om sånt man redan hört och kört, sedan sträck- och hinderkörning på flisen med kusken jag ska grooma åt, Rebecca 14 år... Men det gick bra. Vi var lite snabba, men vi rättade till det med lite skritt :P 13:e är det tävling på Johannesberg!
Kurt ska tillbaka till Visingsö pga hälta, eventuell hovbroskförbening. Panik! Han åker om en, en och en halv vecka. Ringa veterinär, rådfråga, prata med R om hagplats hos henne! Allt på en gång.
MÅNDAG-TORSDAG: Pratar med kompisar, stalltjejerna, hovslagare, Roempke på Visingsö.
FREDAG: Myran tappat sko. Ewa ringer, säger att jag kan ha honom på prov, ringer Roempke, bestämmer en månad prov! :D :D Spritter i hela kroppen av glädje, och firar genom att köpa en grimma och grimskaft på Hööks när man ändå passade på att ta den lediga fredagseftermiddagen på IKEA och införskaffa bl.a. porslin, skarvsladdar, osthyvel, m.m. annat smått och gott. Väldigt lyckad fredag! Skulle hyra Eva & Adam 4 födelsedagar och 1 fiasko, men den fanns inte, så vi hyrde och såg Monsters VS Aliens. Den var bra!
LÖRDAG: Spenderas inne i Sthlm, vid Kungsan, kollar lite på marathonlöparna, och spanar in vad för olika restuaranger som ställde ut, men inget jag eller Liny var sugna på, så vi tråkmånsarna gick till MAX! xD
Åkte ut till Värmdö på kvällen.
SÖNDAG: R barnvakt åt brorsdotter, liten irriterande mupp. Vi drog stängsel genom vinterhagen inför mötet med Kurt! Sen blev det en seg em och kväll.

Skriver resten i ett nytt inlägg!!
Puss och kram Cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback