En del saker är inte så roliga

Men många saker är roliga. Jag måste börja överväga att ha hästen eller inte... Jag vill ju gärna ha hästen, men jag har visioner av att ta en roadtrip genom the US i ett år, åka till massa olika roliga ställen, och jag vill ha pengar över i månaden att göra annat än att betala hästsaker. Det får nog bli häst senare, även om Kurt är MIN häst... Jag vet verkligen inte hur jag ska göra, för samtidigt så är det ju verkligen min häst, och han är underbar.
Åh.. ångest.
I onsdags var det Twilight Fan Event på Hovet. 9000 skrikande töntiga wannabe twilightfans. En kort glimt av Taylor och Kristen, och jag är avundsjuk på VIP-människorna, jag vill OCKSÅ ha autografet :'(
Men jaja, jag och Liny håller på att kirra Eclipseaffischer iallafall :)
Äh Liny börjar bli otålig. BARA TRE DAGAR KVAR PÅ JOBBET! :D Och snart är det Twilight Movie Night :)
Ska kolla på 17 Again nu :)

Puss och Kram CYkelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback