Summering 2010

Nu när jag ändå ligger här och skriver så kan jag ju lika gärna passa på att fortsätta med min summering av året. För exakt ett år sedan när jag stod på stallplanen och drack Pommac och tittade på alla färger som fyllde himlen medan hästarna ränte runt i hagen så kände jag på mig att det skulle bli ett riktigt kanonår. Och jag hade inte fel. 2010 har varit ett av de häftigaste, roligaste åren i mitt liv - so far! Här är en lista på grejer som gör 2010 lite extra minnesvärt!

-> Jag bestämde mig och sökte till Djursjukskötareprogrammet på SLU - och kom in
-> Jag köpte min allra första häst <3
-> Jag tog körkort
-> Jag fyllde 20
-> Jag flyttade hemifrån
-> Jag har nyss gjort en resa med familjen till Egypten
-> Jag bestämde mig (dock relativt nyligen) för att bli vegeterian

Har haft ett superår, fyllt med massor av roliga upplevelser, skaffat nya kompisar, varit på första Freakshowen som var helt awesome och fler blir det!
Med det här i bagaget kan 2011 inte få annat än en superstart! Jag börjar året den 5:e med var
jag tycker blir en suverän sammanfattning av året; en tatuering! Motiv och förklaring kommer som sagt senare! Men det har mycket med allt som hänt att göra!

PussPuss på er och Gott Nytt År 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback