Skara; Staden där ingen ville vara

Nu har Ardente knatat hem till sig, och självklart sätter fusket in och jag börjar med att sätta mig och skriva ett par radet här. Damnit.

Vi har skrattar så vi gråtit de sista 20 minutrarna eller så, för att vissa grejer är så puckade, eller konstiga eller knasiga. För visst borde det vara så att om anabolt är uppbyggande och katabolt är nedbrytande, så borde parabolt vara kanalinställande?

Så efter en kväll av tittande på Bonde söker fru och sistaminuten-tentaplugg så tänker jag nu bara lägga mig i sängen och läsa ut Nemi.

Har btw dessutom gett mig själv kontaktlöfte, som i att jag hör inte av mig först. Får se hur det går. Vet ju hur det har gått tidigare, men nu måste jag verkligen skärpa mig. Skolan är definitivt viktigast just nu, trots att det är himla jobbigt just för tillfället. Efter långhelg hemma känner jag verkligen inte för att vara här i Skara. Vill tillbaka till Stockholm.

Why do you have to be so damn cute? Please just talk to me :(

Nattinatti, ses på andra sidan tentan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback