Ofcourse it could...

Inom två timmar igår kväll gick jag från att ha lite ont i halsen, till att ha mycket ont i halsen, ont i huvudet och tillslut feber. Så det blev en burana och hopp i säng. Dock envis som jag är tänkte jag inte låta 2,5 h av buffrande gå om intet, så jag såg på filmen innan jag somnade. Bra film, kan kanske recensera den någon dag när jag mår lite bättre.

Sen då, upp halv 8 imorse för att gå bort till skolan och se på Luciatåget. Sen gick jag hem och sov tills typ nu. Mina grannar fortsätter vara trevliga och spika upp saker på väggarna och släppa grejer i golvet...

Så nu vill jag att min mamma ska vara här, stryka mig över håret och säga att det blir bra snart. Och ta med sig ett stort glas saft, godis och nåt värdelöst ung-kvinna-magasin.

Hoppas jag blir bra snart, för jag vill verkligen inte vara sjuk i Egypten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback