Det känns som om mina inlägg inte sparas och kommer upp :/

Konstigt. Och jävligt irriterande...

Jahapp men jag försöker i alla fall. Nu är det då alltså fredag, och jag har varit hemma sen i onsdags^^ Idag var jag med Hanna i stallet och vi var ute och red i snön, muwsigt! :D Har saknat min häst <3 Fick min pisk också, härligt!

Igår var vi på stan, jag Hanna och Elin, de köpte julklappar medan jag köpte träningsskor och byxor :) Letade efter ett postkandar också men det hittade jag inget. Eller jo det fanns ett nånstans på St Eriksgatan för 1100kr. INTE värt det. Får beställa för 300:- på Hööks istället... Jahapp, och sen då efter det drog vi till Ant och bokade tid för nästa omgång bläck! Och första gången för Hannapanna <3 Längtar, blir den 5e januari :)

Gud vad jag hatar det här tangentbordet, det är alldeles för jävla litet...

Sov hos Andy både onsdags och inatt. Igår kväll tog han minsann min Star Wars oskuld^^ Vi såg på IV, A New Hope. Helt okej. Tyckte väl att det verkligen var att hoppa in mitt i. Meneh.. Jomen helt okej.

Ikväll sover jag hemma.. Det är glöggfika imorrn. Vill inteeee, vill sova hos andiiieee :D och nu måste jag minsann vänta tills typ efter jul och nyår. Oh Maj Fcking GAAAAD!! Hur ska jag stå ut? Det är frågan... Kanske följer med igen nästa helg, vi får se... ;) Vi får se vi får se... Borde egentligen spara mina pengar :/ Men jag vill inte. För jag vill hit. Vill inte bo i Skara längre, BLÄÄÄ...

Näe, nu ska jag tydligen hjälpa till att hämta Renées Land Rover borta i Haninge. IIiiiisch, snö... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback