Utgång!

Jah! Första gången sen studentskivan, och den var väl sådär...

Ska gå på en klubb. Mmm verkligen min stil, eller vad säger ni?
Sitter väl som vanligt i ett hörn och har tråkigt, men men, svågern tjatar haha.
Får göra det ännu en gång senare då med de nära och kära, på nåt trevligt ställe. Typ hemma. Eller HBJ^^

Så nu sitter jag här kl 6 i min pojkväns mjukisbyxor och sladdrig tshirt och ska gå ut. Mmm.. har inte ens käkat än, måste hem först och piffa lite. Najs. Näe... Jaja, det får bli en kortis idag.

På måndag ska jag ringa Centrumbostäder! :D Håller tummarna på något bra, förhoppningsvis kanske vi kan åka ner och kolla några olika och känna efter, se staden :)

Puss och Kram cykel..? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback