Upp-Och-Ner

Idag har gått upp och ner. Mest upp. Det har nog bara varit en nedgång iofs men den var jobbig...
Har ridit Prinsen idag, gick bra. Det var roligt, för jag trodde han skulle vara lika seg som han har varit vid tömkörningen så jag antog att jag behövde ha spö. BRRP fel. Pigg och glad var han. Däremot tyckte han att det verkade onödigt att behöva jobba. I och för sig är han ju lite till åren kommen, lite stel och seg i kroppen, men tillslut så började han slappna av och ge efter. Men det tog som sagt sin lilla stund. Det var riktigt roligt :)

Sen kom jag hem och tänkte att vi skulle boka biljetter ner till Skara, men vi kom till slut fram till att varför ska jag kolla på lägenheter när det ändå inte är säkert att jag får just den jag vill ha, och det är inte heller säkert att jag kommer in. Jag vill inte skryta, men med ett snitt på 19.7 och det GENOMSNITTLIGA snittet har varit på 18.3 eller vad det nu var (vilket betyder att ännu lägre snitt har kommit in) BÖR jag enligt konstens (och antagningens) alla regler komma in. Så jag ville vara ute i god tid och välja och vraka lite själv innan alla andra gör det i augusti. Men visst. Samtidigt förstår jag mammas poäng med att betala massa pengar för att på kort tid springa igenom lägenheterna, när man lika gärna kan åka ner med bil en helg och kolla runt på stan och helt enkelt bara ta vad som blir. Hon ringer centrumbostäder imorrn så får vi se. Det är nog det bästa alternativet egentligen.

Jaja..... Men varför säger hon inte det först? Innan jag måste prata med honom. ÅHH han är jobbig att prata med. Usch.

Idag mår jag i alla fall bättre i kroppen än vad jag gjorde igår. Kan Jang, underbara grejjor asså. Sen blev det en Ibumetin och ett allergipiller. Tycker iofs inte att allergipillrena gör nån skillnad, fast jag vet heller inte hur det skulle vara utan, eftersom jag tagit dem sen symptomen började. Skit samma, jag fortsätter med dem ett tag till.

Nu ska jag ta min Marabou Daim och sätta mig i soffan!

På fredag tänkte jag börja med min "månadens lista", och den allra första listan kommer att vara en lista över personer jag vill träffa (levande och döda/fantasipersoner). Framöver har jag även planer på listor över mina favoritskådespelare, favoritmusik, tatueringsmotiv jag vill göra, osv osv på alla möjliga olika teman/ämnen.

Ha det bra era landkrabbor

Puss och Kram Cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback