Skriv din rubrik här...

Det var några dagar sen jag skrev. Men det är som sagt ganska svårt om man inte har tillgång till dator.
Har varit i stallet igen den här veckan, man fick liksom ingen riktigt chans att ställa om efter resan, det var bara PANG på nu kör vi! Det gör väl inget egentligen.
Igår blev dessutom väldigt lång (för mig lång), satt på kontoret till halv 6 innan jag begav mig hemåt igen. Men nu är iallafall hela medlemsregistret avstämt mot ridboken. Bara betalningarna kvar, och det ska Therese hjälpa mig med.

Igår när jag väl kom hem sen så passade jag på att göra som mamma hade bett om, nämligen kolla upp CSN angående studiestöd/lån, och bostad i Skara. Studielån har jag redan kryssat i om att jag är intresserad av i min ansökan till skolan, så det får jag papper om automatiskt när (om) jag blir antagen.
Bostad däremot. Jag ställde mig i bostadskö hos Skövde Bostäder. Det tog en liiiiten stund innan jag insåg att det var Skövde och inte Skara. Tack och lov är det typ bara 25 min däremellan iaf, så antingen får jag nåt i Skara (lade upp intresseanmälan hos dem också), eller så; jag fick mail redan idag om att det finns tvåor lediga i Skövde tills 1/8. OMGOMGOMG!!! Då måste jag alltså höra av mig till den snubben och säga "Hej" och "Ja det är jag. HUR GÖR MAN!?" :P
Men det blir nog bra det där ska ni se! :D Heja Mig! Micki fortsätter att tveka. Men jag ska nog lyckas få med mig honom. Det är typ 2½ år. Det går ju SKITfort! Jag tänker inte bo kvar där nere sen i alla fall. Tror jag inte nu. Haha!

Näe men nu hörrni är det dags att jag tar och spanar in "Linnea i målarens trädgård" som jag beställde som kom idag! :D

Puss och Kram Cykelram

I want you crying, I want your dirty ass in front of me
-KoRN, "Thoughtless"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback