Livet är svårt nu

Just nu känns det inte som om jag kommer någon som helst vart i det här livet...

Jag verkligen måste ha ett jobb. Vad som helst! Men det enda jag kan hitta är säljarjobb, förskolelärare, byggare osv osv sådant som jag inte är kvalificerad för. Så inte fan går det framåt. Jag bör väl hitta något att plugga, men jag har ingen jävla lust. ÅH det är så tråååkigt. Det skulle vara asballt att typ vara tatuerare eller flygplansmek. Men jag kan varken teckna eller är mekanisk. Alla säger att man ska göra det man är bra på och lever för, men det är jävligt svårt att försörja sig som hästmänniska. Och dessutom har jag inte körkort eller annat som kan vara krav/meriterande. Jag känner att jag inte kommer framåt. Och det gör mig något deprimerad måste jag säga, för jag vill inget annat än att ha ett jobb och få flytta ihop med min lilla skrutt :(

Jag måste verkligen hitta nåt jag vill plugga och få ett jobb.

Skit vad svårt.

Och så kommer hösten nu också. Visst det är vackert med alla färger, det blir fräscht i luften och snart kan man gå och ut skrämmas, men hösten innebär också mörker, kyla och att vintern är på väg igen. Vart fan tog sommaren vägen? Jag hann inte uppleva den färdigt. Vill inte, VILL INTE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback