Nya gadden!

Nu har jag äntligen kommit fram till hur jag ska förstöra min kropp nästa gång!
En tribal häst som jag hittade, och jag tänkte sätta den innanför vänster handled. Däremot vet jag inte om jag vill ha den så att den blir rättvänd mot mig eller ner mot handen? Smakråd tack!

Just nu sitter jag och svär över de rester jag har. Fysiken och matten. Jag började med fysiken och fastnade på den uppgift jag hade lämnat kvar och jag kan verkligen inte lösa den. Så jag tänkte att jag skulle börja med nästa uppdrag men då står det att "min session till servern inte längre finns". Jaha? Och det betyder? STEVEN HJÄLP MIG!
Ja så då blev det inget mer med det idag i alla fall. Och matten kan jag inte heller göra något på eftersom jag inte har någon räknare! Så det blir till att åka förbi på skolan och sno åt sig en, måste ändå dit och hämta min hjälm och mina kängor i körstallet.

Här är i alla fall bilden :) Jag tog bort ränderna i paint, tyckte det var snyggare utan. Vill inte ha en zebra heller :P

Kommentarer
Postat av: M

fett cool :D

2009-05-17 @ 21:45:32
URL: http://malinvb.bloggsida.se
Postat av: Sara

Vänd den mot dig !

2009-05-18 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback