Lagserien i Johannesberg

Jaha, då gick det alltså av stapeln igår. Det blev en omänskligt tidig morgon, lastning av häst vid 5 och sedan bar det av mot tävlingen.
Jag tänker inte dra en massa detaljer, för det kommer bara bli ett långt inlägg som vanligt annars. Men det gick bra, jag ska vara väldigt nöjd med första gången på körtävling. Förhoppningsvis går det bättre nästa år om jag har chansen att köra igen, för då ska jag ha plockat fram lite mer energi i honom och då jävlar! Redan i mitten på juni går det även ett maraton på samma plats, och frågan är om man inte skulle våga pröva att köra det också? Då har jag ju mer tid på mig att ladda honom med power, och kan förhoppningsvis klättra högre upp på resultattavlan än den här gången. Däremot är det frågan hur det går med en enaxlad vagn, det gäller att köra försiktigt i hindrena och börsa på längs transportsträckorna helt enkelt.
Men en fin rosett fick vi eftersom vi med laget knep 2a-platsen! :D
Här kommer en bild från dressyren som jag tyckte mycket om, resten av bilderna finns att se på Stockholms Körsällskaps hemsida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback