Allmän uppdatering!

Vi har haft vår studentskiva, läs på klassbloggen för att få reda mer om den! :)
Har betat av lite uppgifter och sådant i skolan, så har bara matteprojektet och fysikkursen kvar, vilket jag har fram till 29/5 på mig att göra så det är lugnt. Utan problem!

Jag känner verkligen att det är dags. Visst är det sorgligt att skiljas från skolan, och skiljas som klass, men vänskapen består, och vi kommer att hålla kontakten. Men jag känner ändå att det dags, att det här kommer alldeles lägligt, för nu är jag så färdig med skola och plugg som man bara kan bli. Vi får se vart framtidens vindar för mig, om det blir Vaggeryd och Hästentreprenörsutbildningen, men oavsett det blir det eller inte, så kommer det inte bli förrän tidigast nästa höst.

Just nu sitter jag och kollar på Cars (på svenska...) som vanligt med min lillebror. Ska snart packa ihop och åka till Myran och jobba. Nu har vi maraton-deltävlingen att se fram emot och träna inför. Och jag lovar er att tills dess så ska den hästen ha ökat sin energi med marginellt sen gången innan!

Bajs på er, om 2 dagar tar jag STUDENTEN!!! Hejhopp gummi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback