Vittu vad värdelöööööst!!

Om det finns någonting i hela den här världen som är riktigt jävla värdelöst och meningslöst, så är det att vara sjuk. Särskilt såna här löjliga förkylningar, halsfluss och sånt! Så nu orkar jag inte sitta här ovetandes om det bara är en förkylning eller om det faktiskt är så att alla våran Nikki och hennes dotra har smittat mig med den oerhört härliga bakterien Streptococcus. Vi tackar så ödmjukast ifall det inte är så, men för att vara på den säkra sidan, ifall man nu skulle behöva penicillin för att bli kry igen, så har jag ringt Bagis, och de ska ringa upp om sisådär en halvtimme så ska jag försöka få en tid någon gång under dagen och göra ett halsprov.

Så önska mig lycka till... Jag klarar inte av att ha så här jävla ont i halsen längre, kan knappt prata, än mindre svälja. :(

JAG VILL TILL MIN MICKI!!!! :"(

Kommentarer
Postat av: O

Stackars Hectåre! Vilken jädra tur att inte jag var hos Nikki ;P

2009-03-03 @ 18:38:15
URL: http://kanchanamala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback