Mm...

...näe...
Det har inte blivit så mycket på bloggen den här veckan. Har varit sjuk, och sen när man väl kände att NU har jag iaf inte ont i halsen längre, och är lite lagomt pigg, då drog jag till Micki :) muspusigt<3

Där har det inte hänt så mycket kanske, fick skjuts till stallet om det var i... fredags tror jag. Duktig pojke köra bil^^
Vi klippte av honom håret (eller vi och vi, Emil klippte medan jag kollade på). och passade på att spara vingarna, vilket fick honom att se ut som en gubbe. Knaaasigt. Söt :) ska be Emil om bilderna på det hehe, får se om man kanske lägger upp ;)

Har haft en trevligt halv vecka hos familjen halvfinne, men jag antar att det är bra att komma ifrån ett tag och göra annat. Som att plugga typ. Inte jättekul, men dock nödvändigt.

Körde Kurt i dressyr på eftermiddagen. Det är verkligen min häst. Liten söwt giiiz! :) han fick massa äpple av mig^^

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback