Vänner är den familj man väljer

...var det en klok människa som sa en gång. Och visst är det sant?

Spenderade fredagkvällen och natten hemma hos min underbara Hannapanna tillsammans med Elin, och även med Hannas mamma och brorsa - min "älskare". Vi åt ute på baksidan, och sen gick vi in och såg på Madagaskar 2, helt sjuka filmer asså, men klart roliga. Väldigt fula djur, men som sagt, rolig. Sedan gick vi ut igen och satte oss med bullar, popcorn, cola och värmeljus medan kvällen blev mörkare och myggen allt fler. Det kändes så bra att äntligen vara vi tre igen efter studenten, det var klart för länge sen. Men jag antar bättre sent än aldrig.
Elin ska bort till Greklandet och sen till Finlandet medan Hannipanni drar söderut i vårat egna avlånga land, och sedan kanske vi åker ner och hälsar på henne där nere. Vore superhärligt! Senare i sommar ligger Gotland planerat, men då kanske jag åker dit tidigare än de andra för att ta intensivkurs och avsluta med körkort.

Lördagkväll följde jag med pojkvännens familj ut till en hamnresturang vid Tanto, och vi satt där i solen och åt och mös. Igen, supermuwsigt! Att livet ibland kan kännas så okomplicerat! Diggar det stenhårt^^ Ska hålla fast vid den här känslan ett tag till innan jag tar mig an verkligheten igen och börjar jobba. Men allt blir vad man gör det till.

Har fortfarande ett gäng saker till planerade för sommaren förutom resor till Skåne och Gotland; ska tydligen hoppa bungyjump med Emil, sen tänker jag köra vattenscoter, bygga kök hos Renée, måla här hemma och senare i höst fixa fast jobb och FLYGA UT. Nu räcker det. No Offense mum. <3

Till sist två saker; ledsen att jag inte har några bra bilder att lägga upp, men här är iaf en video på Baxin och Tini när de är ute och simmar i Barnvikssjön :)
För det andra; Grattis igen till min Nikki som "kommit ut" med sin andra mage^^ Du är en vacker person och du är en superbra mamma :) (så vitt jag förstår i alla fall eftersom jag inte prövat att ha dig själv haha) Puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback