One week of absence

Jaha då har man varit frånvarande från bloggen i en vecka, jag ska försöka summera den som har gått.

För en vecka sen var jag ute och badade med Myran efter träningen, det var riktigt muwsigt!
Tisdagen spenderades i stan för att införskaffa lite olika prylar jag behövde. Bland annat hade jag tänkt skaffa gnuggisar till min "svåger", men inte fan fanns det någonstans! Varken leksaksaffärer eller åhléns eller sånt. Fick höra sen att man ska gå in på tobaksaffärer, men inte hittade jag nån sån heller.
Onsdag drog jag in igen, och åkte till punktshop där jag faktiskt hittade, men det var inte stora ark med massa olika som jag egentligen hade velat ha, men grattis till Emil i alla fall, på studenten :)
Torsdag segade lite, och åkte sen till gammal dagis och lågstadiekompis på hennes mottagning. Hon är det sötaste som finns i hela världen! Grattis till min Becca också <3 Efter det åkte jag till Micki och fick följa med grabbarna Pulkki och kolla in nya Terminatorfilmen, grym!
Fredag.. om jag kollade Terminator 2 eller nåt. Minns faktiskt inte haha, det var nog mest en slappdag med min pojk.
Lördag, söndag och idag måndag blev jobba med min lilla pålle <3 Jag ska strax över till min snygging igen, så muwsigt att sova med honom <3 :D ikväll blir det till att planera en massa saker som jag måste göra och när jag ska göra dem.

Här är min gosing i solen <3


Kommentarer
Postat av: E

Sv: Håller me, de var sjukt länge sen saknar er me! ^^ måste ses snart så vi kan hitta på våra knäppa saker vi hade för oss förut :P <3

2009-06-09 @ 10:03:51
URL: http://green.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback