Skjuta egna hål i plånkan?

Har precis e-handlat lite... Mm.. böcker, film och musikfronten behövde uppdateras. Harry Potter 1-7 svenska, Harry Potter 2-5 DVD, Paramore- RIOT! & All we know is falling, Pink Floyd Pulse DVD, Hem till Midgård Säsong 1-4, Stäppvandringen.
Det som nu fattas är Harry Potter 1, Grottbjörnens folk och Nionde grottan, samt eventuellt Pirates of the Caribbean 1+3 (har 2an). Hade inga problem med att nå över gränsen 600:- för fri frakt ;)
Men efter det här får det vara nog ett tag, tänkte bara ha en bas inför flytten hemifrån, när den nu blir. BARA en sak till. Ny laddare till datorn, men det har jag behövt ett tag...

Körträning med Myran på Norrga i helgen för Carina Mattsson. Det var bra upplägg, trevliga klubbkompisar med hästar, bra tränare, men tyvärr en häst segare än gummi. Jag försöker bearbeta min frustration över den värdelösa prestationen, och ska börja komma igång med kondition- och styrketräning inför sista lagserieomgången. Nästa gång ska vi fanimej ta hem hela sk*ten!!! Om jag inte känner ett personligt framsteg till nästa tävling vet jag inte om jag känner för att tävla mer med den här hästen, för då är det liksom inge roligt. Jag behöver inte vinna, men jag vill inte förlora. Mitt nya officiella motto, har väl egentligen levt efter det hela tiden. Men jag fortsätter motionsköra och följer mer än gärna med och groomar om Madde vill tävla, men ska jag tävla själv vill jag ha en annan häst. Helst stor häst, jag föredrar fanimej det.

Jaja nu ska jag börja fundera på om det är dags att dra mot Farsta till. Juste måste tömma tvättmaskinen också. Hehe har varit duktig och sorterat all smutstvätt och börjat med den^^

Puss på era skinkor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback