Sågar och Trummor

Idag har jag äntligen fått lite mer gjort på rockarden. Har målat den en omgång till, och pappa hade köpt virke, så sågade upp och fixade till kanterna på de som ska bli sittyta. På onsdag är det friluftsdag (frivillig för oss 3or) så jag drar ut tisdag kväll och så jobbar jag och pappa med att sätta fast skiten på onsdag, och förhoppningsvis kan vi sätta dit däcken också, som Renée Kors i taket har fixat! :D
Sen satt jag resten av eftermiddagen och kollade första dvd'n första säsongen av Hem till Midgård, så jävla sköna, kiss och bajs-humor kommer jag alltid att ha xD

Igår kväll stod jag, Liny och pappa och sjöng ashögt till Pink Floyds Wish you were here, som Liny och pappa ska spela och sjunga tillsammans nästa sommar när Liny går ut 9an. Men de har ingen trummis, och pappa är övertygad om att jag var skiiiitbra när jag gick i 2an/3an. Jo visst, kanske bättre än de andra småttingarna, men inte fan var det nåt särskilt, och jag kan inte göra det idag! Men, envis som han kan vara, säger han att jag ska spela med A-li's gamla polare Anders som bor på andra sidan vägen, som är trummis, som tycker att det är skitballt med tjejer som kan spela trummor. Lessen att göra dig besviken Anders, men jag KAN INTE. Du får gärna försöka lära mig, men jag tror taktkänslan har gått ur mig, länge sen.

Men jag ska göra mitt bästa, för Linys skull. Och för att den här låten är så jäääävla mäktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback