Green is what? GOOD, let's go!

Mamma har köpt ett vin som vi ska ge till Renée. Det heter Molina. Precis som biologiläraren i filmen Twilight. Han är feeeett skön^^

Idag har varit.. halvkul. Näe inte ens det. Har sovit pissdåligt (nej jag säger inte att det är ditt fel Micki, det bara blir så), dagen kändes lång, och inte fan blir man muntrare av att det blir kolsvart som i ett sotararsle strax efter 3-4 nån gång, och är pisskallt och snöar.
Kom till stallet, fick ändå sluta tidigare idag vilket var positivt. Men jag hinner knappt ta in hästen, så kommer Madde och har med sig en hästmassör som hon har bokat tid för. Ah men great. Inget fel med det så, vi satt och pratade medan hon masserade, det var trevligt och sådär. Men det blev skiiiitkallt efter ett tag. Och sent. Så det blev att jag bara tog en kortkort promenad runt åkern med honom så han skulle få röra lite på sig efter behandlingen. Det är nåt skumt med den där åkern, för varje gång han kommer ut på den så får han damp. Han gick halvt efter mig i grimskaftet i ena sekunden, och i andra så hade han gjort typ 4 brallningar och lite olika håll. I andra ändan av repet står jag, antaligen ser jag fullständigt oförstående ut, men tar nytt grepp om lill-schabo, och går ett varv runt. Tillbaka till stallet, in i boxen, på med kläder, ur med styltorna, av med mina överdragskläder, byta skor och ut till bussen.

Kommer hem, armarna är totaldöda av att bära en massa crap. Och bara...dör. Kroppen total-stänger av sig. JAG ORKAR INTEEEEEEEE. Jag vill nästan bli sjuk igen så jag kan vara hemma och plugga istället. Det är fan resandet och tidiga morgnar som sliter mest måste jag nog påstå. En marabou som tröst (fy fan vad ovanligt god den var), och med siktet inställt på prel. hårfärgnings/pluggardag hos Nikki på lördag.

Näe.. God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback