Första skoldagen på allra sista terminen

ÄNTLIGEN kan man börja räkna ner på riktigt! Om 18 veckor har jag tagit studenten, och på måndag är det 6 veckor till sportlov, vilket är lika med avslutade kurser! :D
Mindre roligt när man tänker på hur mycket matte det är kvar att räkna, som ska vara klart på den tiden. PANIK!
Jag är rätt trött på f'(x)=3sin(4/9x) bajs... derivata-helvete. Just av den anledningen tänker jag när jag har skrivit klart det här, gå ner och vara duktig, genom att räkna klart sidan jag ligger på nu. Sen måste jag duscha lite också.



Körde Myran efter skolan idag, han var jättebusig! Har inte kört på ett tag tyvärr, så ja.. han var pigg och busig, snön yrde om oss ute på åkern! Har dessutom fått löneförhöjning med 5 spänn i timmen. Inte illa pinkat! haha!

Twilight med Micki imorrn! :D

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback