En rätt bra dag

Idag gick jag upp (något för tidigt egentligen) och åkte till Myran. Körde mot Västnora och tillbaka. Ny väg, skittrevligt att köra där :) En gubbe frågade mig om han kunde få skjuts, men sen ångrade han sig, han tyckte det gick lite för långsamt haha.



Sen åkte jag förbi Berga för att hälsa på Elin som har stalltjänst och för att plugga med henne. Men det blev det inget av med, för först skulle hästarna in och göras iordning, sen skulle hon vänta på att ridhuset blev tomt så hon kunde släppa Miraklet (Katastrofen) där. Så jag bestämde mig för att åka hem och plugga, men näe då har Elin lämnat sin nyckel på rummet, och Ida har låst och åkt för att rida, och de har bara 2 nycklar på 4 pers. Yippie! Inget plugg... Jag kommer få ett sånt klockrent IG i Kemi. Aja, hungrig och kall, kommer hem, äter, och nu.. ja jag vet inte. Ska nog läsa lite tror jag. Sen måste jag duscha. Mussig! :P
Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback