ÄNTLIGEN!

Jag har kommit hem och funnit en avi från posten om att min sele har kommit^^ Yippie! :D som jag har längtat!
Men nu är klockan 7 och då stänger Kärrtorpshallen, och imorgon ska vi till Bini på middag. Så det får helt enkelt bli på fredag som jag hämtar ut skiten. Orkar inte hålla mig tills dess! :P

Idag.. tja det gick väl som vanligt. På matten gjorde jag typ 2 tal. Och inte fan blev det bättre av att Birgitta hade skitdålig motivation. Det blir alltså hur mycket som helst att göra på lördag. Tur att Nikki ligger före mig då så hon får hjälpa stackars korkade hoctååre ;P

Körde Myran efter skolan, mötte Madde på vägen ut, så vi körde förbi hemma hos henne så fick jag se giggen, skitfin! en sån vill jag också ha, till Yrpa. Men jag får väl nöja mig med mitt hemmabygge till rockard ett tag iaf.
Han är totalmuppig, vägrar gå i vattenpölarna. Just av den anledningen tvingade jag ner honom i varenda liten pöl jag kunde hitta på vägen. Till en början kastade han sig fram och tillbaka i försök att smita förbi den, men sen tyckte han väl att han hade spelat ap-teater länge nog, och gick igenom pölarna, dock inte helt frivilligt.
Strechade så som massören visade mig, gick bra.

Ska slappa lite nu^^ det är jag värd! Tja då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback