Akta! Nymålat!

Idag skulle jag egentligen ha åkt och kört Myran som jag brukar göra på söndagar. Men nu är det så att jag var hos min pappa ute på Värmdö, jag vet inte hur bussarna går exakt från VH, men jag vet att det är typ en gång varannan timme. Grattis.
Nere i verkstan står den gamla rockarden från stallet, och bara skriker efter att få bli lite ompysslad! Jag ska väl inte säga att jag är oh världens bästa hantverkare, men jag tycker att det är så jävla kul att snickra, måla, bygga, osv osv.. så därför kunde jag inte stå emot. Jag gick ner och tog bort alla gamla muttrar och skruv som rostat, och som behövs bytas ut. Sen drog jag loss med stålborsten, för att sen leta fram metallfärgen och måla den blänkande svart^^
 
Renée ska fixa fram nya däck från Gräsvreten, pappa ska kirra med vattenfast plyfa, och så ska vi prata med grannen ifall han vill va schysst och svetsa öglor för baksele och möjligen fixa nåt fäste för en svängel.
Heldag projektarbete fredag, så då jävlar! Hoppas bara selen som jag har beställt kommer den här veckan, annars måste den komma nästa vecka. Nu börjar det kärva med tiden, Projektet+skriftlig rapport ska vara klara för vernissagen som troligast kommer ligga nån gång under vecka 12!

Wish me luck <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback