With a 1000 lies and a good disguise, hit them right between the eyes

Jaha då har man lämnat livet som singel då. Det var väl ändå på tiden? Haha ;)

Härlig start på morgonen, kraftledningsproblem i Årstaberg, så Stockholmståget får vända i Farsta. Tur att det var där jag var då. Uffe kom till vh och hämtade mig och Sabina. Lite kemi, lite lunch, så jävla skönt att sitta i personalmatsalen bara vi, trots att det luktar skit xD. Lite religion, min och Nikkis kommer äga alla andras. Lite matte med Miina, Olivia, Elin och Nikki eftersom Bini är sjuk, lite 5 minuters snack med Anwa och sen åkte vi hem igen.
Stannade till hos Micki för att utnyttja word på hans dator (tack så mycket <3 ), mös en stund, och sen drog jag hem hit. Imorrn är det samhällsprov. Gratulerar. Det blir nog bra.

Härmed vill jag bli kallad (iaf ibland) för Baljan. Micki ska tatuera tårar på kinderna som riktiga gangsters, för hur många man har dödat. Då tyckte jag han kunde göra en massa droppar och två baljor på kinderna fulla av vatten. Jag tyckte det var kul i alla fall... Haha. Jaja..

Your one vice
Is you're too nice
Come around now can't you see

I want you
All tattooed
I want you bad

Complete me
Mistreat me
Want you to be bad

pussochkram cykelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback