Sjukling

Jaha, då var man sjuk igen.

FAN vad jag HATAR att vara sjuk! Man blir alldeles snorig och hängig och tung i huvet... USCH! Tur att vi inte gick ut igår då... Kollade lets dance istället, hemma hos Micki. Det tog verkligen 2 timmar, sen pallade jag inte vara ensam längre. Smart som man är sätter man på Alter Bridge, som gjort för abstinensbesvär, så åkte tillbaka till honom^^ är glad att jag gjorde det.



Det blev inget besök till mormor idag heller, vilket antagligen var lika bra, för jag känner verkligen nu hur pissigt jag börjar må. Härligt! Och jag måste egentligen ut och köra Myran imorrn. Bra. Bra. Får klä på mig allt jag har och dra dit. Inte blir det bättre av att det är minusgrader och snö. IGEN. Gud vad jag verkligen hatar vintern just nu.
Det vore som sagt inte helt fel med en sommarkväll, sitta ute på Medis nånstans, eller typ Strömma Kanalbar... mmm det är gött det!

Ska försöka kurera mig så gott jag kan, har beordrat mamma att köpa med sig ett lass blodapelsin på vägen hem. Mums! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback