Ojojoj...

Härligt när oljan är slut hemma. Iförrigår var det SKITkallt här hemma när oljan nästan var slut. Sov med tjockt duntäcke, överkast OCH fårskinnet över mig, ändå var det inte skönt.. =/



Var i skolan som vanligt, trist... Vi gjorde väl inget särskilt. Labbade lite, räknade sista matten inför provet. Sen åkte jag och körde Myran. Var där, körde och gjorde allt på en timme. Skäms! Men det blev så mörkt och så kallt, vad fan skulle jag göra där i 45 minuter om jag hade tagit det lite lugnare? Bättre än ingenting i alla fall.
Sen åkte jag till Micki, och ursäkta mig igen, men jag kan inte låta bli att skratta åt din lillasyster.. HERREGUD vart är ungdomen på väg? Utför är en sak som är säker...
Sov ut, för idag skulle vi bara till etnografiska. Fick skjuts av Miina, tack igen för att du plockar mig, du är en klippa!

Sen har jag inte gjort något mer.. Lyssnat på musik, ätit choklad^^ pluggat matte...... Shoot me please. I alla fall om jag får dåligt på provet imorgon.

Näe nu ska jag sova. Undrar var i helvete mitt inlägg på 3HN tog vägen? =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback