Idag känner jag att jag är bra på att...:

HOPPA UT FÖR BRANTA, KLIPPIGA STUP!!!

Jag har inte sovit tillräckligt länge. Nog för att det var rekord att sova typ 5-6 timmar sovandes med Micki, men trots det var det inte tillräckligt, som sagt. Så åker till den där jävla anstalten de kallar för skolan och hade kemi i en timme. Sen hade vi lunch, och sen kunde jag åka till stallet. Myran skulle nämligen bli masserad idag kl. halv fem. Trodde jag.
Kommer dit ännu senare än jag kunde, eftersom jag tänkte att jag kunde få lite sällskap av Olivia och Ida (Ida banga, förstår inte varför). Sen fick jag vänta eftersom det tar ett tag för dem att gå från bussen till stallet, och så hamnade de mitt i insläppet. Aja, ut kom vi i alla fall, det vart nästan mer avsutten än uppsutten ridning/körning, så jävla isigt i backarna =/
Sen kommer jag tillbaka, precis i rättan tid för massören ska vara där. Trodde jag. Näe men då är det imorgon, tisdag kl 5 hon kommer. Varken dag eller tid har jag fått rätt på. Och det bästa utav allt är att jag och massören bestämde en tid tillsammans, så hur fan kan jag ha skrivit in måndag kl 1630 och vara så jävla ute och cykla?
Jag bara orkar inte åka ut imorrn. Orkade inte göra det idag heller, men jag vill vara schysst och hjälpa till, jag är ju ändå anställd för det. Så just nu känner jag att min stora ambition här i livet är att ta sats utför ett högt, brant stup, med vassa klippor på botten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback